TRÄNINGSTIDER

NYBÖRJARGRUPP BARN

I denna grupp kan träna alla nybörjare barn mellan 7-13 år.

Träningen i nybörjare barn gruppen omfattar praktiskt självförsvar blandat med fysiskt stärkande övningar för kroppskontroll och motorisk utveckling. Utöver detta förstärks även mentala förmågor såsom disciplin, koncentration, självförtroende och målmedvetenhet.

Söndag: D-hallen, kl. 16:00-17:00

❈ FORTSÄTTNINGSGRUPP BARN

I denna grupp kan tränar de som genomgått nybörjargruppen, 7-13 år och har graderat till 8-kyu.

Träningen i fortsättning barn gruppen omfattar praktiskt självförsvar blandat med fysiskt stärkande övningar för kroppskontroll och motorisk utveckling. Utöver detta förstärks även mentala förmågor såsom disciplin, koncentration, självförtroende och målmedvetenhet.

Söndagar: D-hallen, kl. 17:00-18:00

❈ NYBÖRJARGRUPP VUXNA

I denna grupp kan nybörjare vuxna från 14 år och uppåt.

Träningen i nybörjare vuxna gruppen omfattar praktiskt självförsvar blandat med fysiskt stärkande övningar för kroppskontroll och motorisk utveckling. Utöver detta förstärks även mentala förmågor såsom disciplin, koncentration, självförtroende och målmedvetenhet

Måndag F-hallen/Onsdag D-hallen: kl. 19:00-20:30

❈ FORTSÄTTNINGSGRUPP VUXNA

I denna grupp kan tränar vuxna från 14 år och har graderat till 8-kyu.

Träningen i fortsättning vuxna gruppen omfattar praktiskt självförsvar blandat med fysiskt stärkande övningar för kroppskontroll och motorisk utveckling. Utöver detta förstärks även mentala förmågor såsom disciplin, koncentration, självförtroende och målmedvetenhet.

Måndag F-hallen kl 19-20.30 / Onsdag D-hallen: kl. 19:00-20:00

❈ SVARTBÄLTES GRUPPEN

I denna grupp kan alla med blå, brunt & svart bälte träna.

Vi koncentrerar träningen på grunder, kata, ohyo kumite och kihon kumite.

Onsdag: D-hallen, kl. 20:00-21:00

❈ FRITRÄNING

I denna grupp kan träna alla medlemmar i SKK.

Träningen utförs på egen hand då medlemmarna tränar på det de behöver bli bättre på.

Torsdag: F-hallen, kl 18:00 - 21:00

Söndag:  F-hallen, kl 17:00 - 18:00